Istid

Inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt, jag frös kopiöst och hade tydligen mumlat någonting om att istiden inte var speciellt rolig. Trots att jag hade två täcken (mitt eget och det jag stulit från Jocke) så frös jag, inte skönt alltså. Däremot var det ganska roligt när Jocke letade efter täcket mitt i natten och inte kunde förstå vart det hade tagit vägen =).

Tydligen har Oskar hittat till min blogg. Välkommen hit Oskar!
Jag misstänker att innehållet i min blogg är en besvikelse.
Kan inte påstå att jag bjuder på några roliga detaljer om mitt privatliv direkt.
Detta är faktiskt en ganska tråkig blogg om jag ska vara ärlig.

Ska jag välkomna Tomas och Fredrik också kanske?
Antar att det bara är en tidsfråga innan ni dyker upp här om ni inte redan gjort det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0