Slöis

Varför är det så att ju mindre man har att göra desto latare blir man? Idag har jag inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget. Skulle plugga men det blev inte så och jag har ingen aning om vad jag gjort istället =/. Kunde även ha pallrat mig iväg till pingishallen och kört ett pass men icke! Elitserien börjar om mindre än två veckor och jag är definitivt inte i den formen som jag borde vara.. Sätt igång för helvete!!!

På torsdag är det dags att seriöst ta tag i mitt gymmande. Har lyckats övertala Marie att börja på samma gym som mig så det ska faktiskt bli riktigt skoj =).

Kollade precis på matchen som mff medverkade i.
Sjukt att de aldrig förvaltar sina chanser, men det är
såklart lättare sagt än gjort. Det vet jag själv.
Frustrerande! Jag låtsas att matchen aldrig spelades.

Just nu är världens snyggaste par på tv 4. David och Victoria Beckham.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0