Dålig dag

Igår var en riktigt dålig dag av flera anledningar. Idag är en ännu sämre.

Började med att jag vaknade, som de flesta andra dagar också börjar med. Problemet är att jag vaknade för ca. en kvart sedan och att jag skulle varit i skolan ungefär nu. Bara övning idag, men känns ändå dumt att inte gå dit. Jaja, jag får väl helt enkelt plugga hemma... som om det kommer hända... jo men idag ska det faktiskt bli så...

Jag tar upp min mobil för att som sagt konstatera att jag försovit mig deluxe, dessutom ser jag att jag har fått ett sms. I smset står det att Alex Shulman har lagt ner sin blogg. Det var verkligen inte kul att höra. Han skriver så otroligt bra och är fantastisk rolig. Det har varit oerhört underhållande att följa hans blogg. Men nu kan man inte göra det längre. Det är tråkigt!

Klockan är bara ett så fler tråkigheter får plats innan dagen är slut. Ska bli tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0