Uppdatering

Jag är riktigt dålig på att uppdatera denna bloggen. Jag tror inte att jag har någon direkt fallenhet för det här med bloggandet. Jag tycker inte att det är tillräckligt roligt för att ägna så mycket tid åt det som det krävs för att andra ska tycka att det är intressant att läsa. Ska försöka bättra mig, men jag kan inte lova någonting..

På fredag åker jag och Jocke till Egypten en vecka. Det ska bli riktigt skönt. Hoppas att det är fint väder bara, men det är det säkert. Imorgon ska vi växla pengar, för Jocke tycker att "det är bäst att vara ute i god tid".. själv förstår jag inte riktigt varför vi inte kan vänta tills torsdag. Undrar om han packar sin resväska ikväll... ;-)

Jag gjorde av med min plånbok förra veckan och trodde att den blivit stulen. Jag spärrade mitt Visa kort och anmälde mitt id- och körkort försvunna. Igår återfanns plånboken i min skolväska. Till saken hör att jag noga genomsökt den tidigare. Jag börjar nästan tro på spöken.

Kommentarer
Postat av: berra

aaaaah emily! så slarvigt av dig med plånb oken!!!

ska
vi ses på torsdag. eller onsdag? vilket passar dig bäst??

2007-11-19 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0