Föreläsning

Sitter på en föreläsning i skolan och har riktigt tråkigt. Dagens föreläsning handlar om energideklarationer, men tycks ha utvecklats till någonting om kungen och Silvia. Jag kunde inte varit mer ointresserad. Jag sitter här bak och smyger istället


Annat som händer här inne:


* Fredrik ber Oskar att växa upp, något som troligtvis aldrig kommer att hända.
* Oskar skickar en lapp till Linus där det står följande:

Detta är ett test på din övertro!

      Ge poäng 1-10

Fotboll:
Bandy:
Basket:
Kampsport:
Att så blommor:
Volleyboll:
Att ligga:

Linus ger höga poäng till sig själv på samtliga punkter.


Nu händer det inte speciellt mycket här inne längre, det kan ha att göra med att vi slutar om sju minuter.

Jag tackar för mig och säger hejdå för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Berris

guman! hej! kul o höra ni haft det bra. ring mig när du e hemma.
jag kan tyvärr inte på lördag.
pussussshaaakis

2007-11-30 @ 11:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0