Förkyld

Jaha, då har man blivit förkyld. Värdelöst är vad det är. Sitter här under en filt och snörvlar och fryser, uuusch. Nu har det blivit höst, bara att plocka fram jackan är garderoben igen. Sommaren var verkligen kort och det mesta regnade faktiskt bort.

Förresten, jag har lyckats med bedriften att inte dricka någon o'boy på flera dagar. Stolt över mig själv, hehe. Däremot är utslagen fortfarande kvar och det har snarare kommit fler än försvunnit några.

Ska snart till skolan och göra den sista tentan, känner inte alls för det och vill bara att denna dagen ska ta slut så fort som möjligt så jag kan lägga mig i sängen och somna.

Appropå någonting annat så hoppas jag att kläderna jag beställt snart kommer.




     





Bilder lånade från Odd Mollys hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0